Jump to content

Våra regler kan du hitta här!. Var god besök Downloads för att ta del av filer som kan förbättra din upplevelse.

Arnamide SwedishRP Mod -- Ladda ner här.

• Announcements

• sMEK

Namnändring   2018-01-12

Nu inför vi en ny viktig regel som vi vill att ni fixar så fort ni kan. Struntar man i detta kan man riskera avstängning tills det är fixat.
      Alla måste byta namn på Forumet/Teamspeak så att man heter samma på alla platser och du bör heta samma som du gör på steam.

Sign in to follow this  
viktor

VIKTOR/ANSÖKAN

Recommended Posts

Namn på teamspeak/forum: Viktor

Ålder:16

Varför vi borde välja dig:För att jag har stora egenskaper inom bilar och går bil linjen så jag kan en del om bilar om man ska säga så. 

Vad har du för tidigare egenskaper som Bilhandlare: Som sagt jag går jag ju fordon linjen på gymnasiet så de är där ifrån jag kan allt, farsan är också intresserad av bilar så jag är typ uppväxt med fordon.

Hur länge har du spelat FiveM: 3 Månader 

Vad har du för tidigare egenskaper inom Roleplay: Jag har mycket egenskaper inom Roleplay sen tidigare har kört mycket Arma RP och dayzRP på en av de största servrarna och det är principip samma sak som GTA RP. 

Varför vill bu bli bilhandlare? Jag vill bli bilhandlare för att jag är trött på dom amatörerna som jobbar. Jag känner att de behöver hjälp av någon som verkligen kan ämnet ordentligt som har fordons bakgrund. Och där passar jag perfekt, som jag skrev innan har jag en grov passion av fordon det blir ju ett plus i kanten om man ska jobba som bilförsäljare.

Varför borde vi vilja dig som bilhandlare?För att jag känner att det behöves nån med kunskap plus kan jag det flesta bilarna som finns på servern och det borde man kunna enligt mig.

Jag vill inte hålla på med den kriminella handeln längre känner att det inte leder någon stans vill prova på det goda Svensson livet.

Kort information om dig som  person: Jag är en trevlig person som är mycket intresserad av datorer och har stor passion av fordon. 

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Copyright © Arnamide Roleplay 2017-2018. All rights reserved by sMEK.

Important Information

Vid användning av denna sida samtycker du till våra Terms of Use.