Jump to content

Våra regler kan du hitta här!. Var god besök Downloads för att ta del av filer som kan förbättra din upplevelse.

Arnamide SwedishRP Mod -- Ladda ner här.

• Announcements

• sMEK

Namnändring   2018-01-12

Nu inför vi en ny viktig regel som vi vill att ni fixar så fort ni kan. Struntar man i detta kan man riskera avstängning tills det är fixat.
      Alla måste byta namn på Forumet/Teamspeak så att man heter samma på alla platser och du bör heta samma som du gör på steam.

Sign in to follow this  
sMEK

GTA Online eller Arnamide Roleplay

Recommended Posts

Först och främst vill jag be om ursäkt till alla er som drabbats av detta avbrott trotts att ni följt alla regler och kört så seriöst ni kan, ni ska inte ta åt er, ni ska fortsätta med det ni gör.

Jag hade forumet stängt med valde att öppna det och göra så här istället för att inte förstöra för er som faktiskt inte gjort något fel och vill mer än gärna spendera eran tid här.

clos.png.150651d5675922e90a8670d7a352704a.png

Det är så att jag har sedan första dagen jag kom in på Arnamide Roleplay sett en stor potential till att skapa ett bra och seriöst RP community.
Vi sammansvetsade ett team och började bygga för ett stort och seriöst Rp community vilket har gått bra.
Vi har snart 700 registrerade användare på forumet, över 1000 whitelist ansökningar och mestadels en full server som snart kommer utvecklas till 64 slot.
Jag personligen har närmare 400 posts på forumet, flertalet timmar med skrivande om regler, användarvillkor och formulär bakom mig.
Vi är 5st aktiva staff som fördelar allt jobb, dvs Ansökningar, Regelbrott, Scenarion, Allmän hjälp, Teamspeak, och Hjälp inne på servern.
Samtidigt som vi gör allt detta emellan alla pokes och pling för nya chatter på teamspeak, allt spam efter oss på servern och alla forumtrådar vi taggas i
så försöker vi få lite speltid. Det är ändå RP vi alla brinner för, oavsett om man är Staff eller Ej så vill vi få uppleva och lägga ner en viss tid på lite rolig och seriös RP.

Många av er har likt mig donerat en mindre eller större summa för att ytterligare försöka bidra med hjälp så att vårt community kan växa och bli ännu bättre än vad det redan är.
Vi som är Staff lägger ner oerhört mycket tid på Er, på forumet, på servern och på teamspeak för att få ett riktigt bra community, men nu på senaste tiden har jag personligen känt att
oavsett hur mycket tid jag lägger ner, hur mycket energi jag lägger så blir jag konstant motarbetad.
Hur mycket pengar jag än kastar in så är det pengar som inte tar mig dit jag vill.

Jag vill ha ett bra Community, ett ställe där jag vet att när jag loggar in här så får jag en tid med skönt folk, riktigt bra RP och sjukt roliga scenarion.
Men så är det inte idag ...
Idag när jag loggar in så får jag flertalet personer som direkt rycker tag i mig och säger "Du skulle vart inne igår, det var kaos", "Servern blir så oseriös när du inte är online", "Det är roligast att spela när du är online".  Detta är ord som är riktigt roliga att höra för då vet jag att mina kort är rena, men samtidigt så känner jag att dessa ord är ett misslyckande.
Jag samt flertalet andra staff & spelare (Det är inte bara jag som är någon guldklimp här) känner nu att detta community är på väg neråt istället för uppåt.
Trotts att vi tillsammans kämpar för att alla regler ska följas, för att alla scenarion ska bli så roliga som möjligt så finns det både spelare som staff som rätt ofta
kan bli oseriösa. Detta förstör för både oss som vill samt nya som försöker komma in på servern.

Hur ska jag kunna banna en spelare för t.ex "FailRP" eller "Trolling" när till och med ägaren för servern ibland trollar runt på servern?. Hur ska jag motivera det?.
Hur kul blir det för alla spelare som kämpat med en bra ansökan, alla spelare som donerat för ett bättre community när dessa trolls fortsätter att härja på servern
utan att vi kan göra något,  Hur kul är det?.

Jag kan enbart prata för mig själv och min version av det hela, därför nämns det mest om mig i denna text.
Men jag kan säga att från och med NU, om jag ska stanna kvar och hjälpa till på Arnamide Roleplay så kommer jag
att gå in hårt. Följer du inte reglerna kommer jag att banna dig, är du inte i mode för att spela seriöst kommer jag kicka dig.
Är det Staff som bryter mot regler alt trollar kommer jag kriga för att få dessa kickade.
Men framförallt, Är det ägare själva som trollar och inte kan hålla sig till den typ av Server man valt att det ska vara
så kommer jag ta forumet och vandra vidare till en Roleplay Server, för det är det jag söker.

Jag vill mer än gärna vara kvar på Arnamide Roleplay och hjälpa till att få ett bra Community för er och för mig,
men frågan är om folk är beredda på att gå in med samma inställning som mig?.

För att göra detta enkelt,  tycker du som mig/oss och håller med mig/oss, Kommentera med "+1" här under.
Du får gärna skriva en friskrivande text också om du vill. Kom bara ihåg att hålla god ton.

+1

• Like 2
  • Thanks 4