Jump to content

Våra regler kan du hitta här!. Var god besök Downloads för att ta del av filer som kan förbättra din upplevelse.

Arnamide SwedishRP Mod -- Ladda ner här.

• Announcements

• sMEK

Namnändring   2018-01-12

Nu inför vi en ny viktig regel som vi vill att ni fixar så fort ni kan. Struntar man i detta kan man riskera avstängning tills det är fixat.
      Alla måste byta namn på Forumet/Teamspeak så att man heter samma på alla platser och du bör heta samma som du gör på steam.

Sign in to follow this  
NBJK

Maffia ansökan

Recommended Posts

Namn på forum/teamspeak: Bullen/NBJK
Ålder: 17
Tidigare jobb på Arnamide Roleplay: Gäng medlem: JKRS och OTLW plus mekaniker CEO 
Läst och förstått servern regler + maffians regler: Yes läst och försått

Berätta om din karaktärs historia: När bullen var liten så hade han ett kompis gäng som han hängde med varje dag, bokstavligen varje dag men en dag var inte som dem andra då en av hans närmaste kompis skulle flytta ur staden. Bullen och alla hans andra kompisar vart ledsna, dem alla hade varit vänner sen dagis. Men att en kompis skulle flytta var inte hela världen tänkte dem efter några dagar så fortsatte dem att ha kul. Efter ungefär ett och halvt år så flytta alla andra i bullen's kompis gäng, han vart helt förvirrad visste inte vad han skulle ta vägen... Efter ett tag så började bullen att köra bil och insåg att han var väldigt bra på det så han hjälpte många gäng att köra dem i säkerhet. inom kort så vart bullen väldigt bil intresserad av bilar o flyttade ur sin lilla stad och flyttade till Los Santos där han började som mekaniker o professionell bil förare/ vakt till fester (på sidan av)  

Hur kom du in i den Kriminella världen och varför?: Bullen fick aggressions problem och blev sämre i skolan vill inte prestera längre vem skulle han vända sig till när alla hans kompisar har flyttat. Ungefär två år senare när bullen var 16 så fick hans familj problem. Hans pappa hade börjat dricka mer och mer, och hans Mamma vart bara mer arg på grund av Bullen's pappa så bullen visste inte vad han skulle göra. En dag dock så ville han börja tjäna pengar så han började söka upp gäng i staden som han bodde i för o kunna ta kontakt med ledaren o kolla om han kan börja sin kriminella väg. Tillslut så fick han träffa ledaren o satte sig med han för ett möte... Dem kom fram till vad bullen skulle göra. Han var tvungen att visa respekt till sitt gäng han skulle åka o klippa en rival medlem. Bullen var nervös först men när han klämde på avtryckaren och såg hur personen föll ihop så kände bullen att han hade makt.    

Varför vill du bli medlem i Maffian?(Karaktär historia): Bullen känner att vara gäng medlem inte räcker till han vill ha en familj som han kan vända sig till och känner att maffian är dit han vill komma. Några som alltid har hans rygg i vått och torrt, vad som än sker så finns dem där. Eftersom jag har varit med i gäng så vet jag hur den kriminella världen ser ut och jag vet att maffian gör tyngre saker än vad gängen gör. Jag är trött på små sakerna och vill börja med dem tyngre sakerna. en bra specialitet jag har är att köra bil och jag tror maffian skulle kunna ha nytta av en bra förare i rån eller olika möten om man blir jagad. En annan sak som jag är hyfsat bra på är att prata jag har lätt att skaffa kontakter o veta vad folk vill ha o när dem vill ha det. Och det är därför jag vill gå med i maffian! 

Din ansökan har blivit GODKÄND!.
Kontakta admin "sMEK/Kquez" i teamspeak för vidare information!.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Copyright © Arnamide Roleplay 2017-2018. All rights reserved by sMEK.

Important Information

Vid användning av denna sida samtycker du till våra Terms of Use.