Jump to content

Våra regler kan du hitta här!. Var god besök Downloads för att ta del av filer som kan förbättra din upplevelse.

Arnamide SwedishRP Mod -- Ladda ner här.

• Announcements

• sMEK

Namnändring   2018-01-12

Nu inför vi en ny viktig regel som vi vill att ni fixar så fort ni kan. Struntar man i detta kan man riskera avstängning tills det är fixat.
      Alla måste byta namn på Forumet/Teamspeak så att man heter samma på alla platser och du bör heta samma som du gör på steam.

Sign in to follow this  
FVBBE

FVBBE | EMS Ansökan

Recommended Posts

Namn på teamspeak/forum: FVBBE

Ålder: 16år

Varför vi borde välja dig: jag är en snäll person som aldrig ger upp 

Vad kan du bidra med som Sjukvårdare på servern: en snabbare och effecktivare sjukvård! ingen ska behöva dö!!!

Vad har du för tidigare egenskaper som Sjukvårdare: spelat på en annan whitelistad server som heter nordic dreams där jag var EMS Chef

Hur länge har du spelat FiveM: 150 timmar +, även spelat mycket arma 3 RP

Varför valde du just oss: För jag vill kämpa för det rätta och hjälpa till i alla lägen! jag ger aldrig upp.

Kort information om dig som  person: Mitt namn är Fabian, bor i en liten stad i hälsingland som heter bollnäs, gillar att spela dator och va med kompisar på min fritid.

EDIT* Varför vi borde välja dig: jag är en snäll person som aldrig ger upp och jag lyssnar alltid på chefen.