Jump to content

Våra regler kan du hitta här!. Var god besök Downloads för att ta del av filer som kan förbättra din upplevelse.

Arnamide SwedishRP Mod -- Ladda ner här.

• Announcements

• sMEK

Namnändring   2018-01-12

Nu inför vi en ny viktig regel som vi vill att ni fixar så fort ni kan. Struntar man i detta kan man riskera avstängning tills det är fixat.
      Alla måste byta namn på Forumet/Teamspeak så att man heter samma på alla platser och du bör heta samma som du gör på steam.

Narozi

Polis ansökan / Patricio Stenson

Recommended Posts

Namn på teamspeak/forum:Narozi

Ålder:16

Varför vi borde välja dig: Jag är en kille som vill upprätthålla lagen till alla omständigheter. Jag har själv aldrig rånat och äger inte ens ett vapen. Skulle tycka det hade varit sjuk roligt att spela som polis. Gör allt för att uppräthålla lagen.

Vad kan du bidra med som polis på servern: Jag kommer följa alla lagrar inom yrket och tar det väldigt seriöst. Jag hade velat vara polis då man kan skapa ett bättre community på servern.

Vad har du för tidigare egenskaper som Polis: Jag har inte spelat som polis innan men det hade varit kul och få testa och vara polis som första gång på denna servern. Men jag har kollat på väldigt mycket streams som har varit poliser och agerat som de. Så jag har inprincip "erfarenhet" ifall man kan säga så.

Hur länge har du spelat FiveM: 3-4 veckor ungefär

Vad har du för tidigare egenskaper inom Roleplay: Jag har det mesta går på theater på min fritid med.

Varför valde du just oss: Många utav mina vänner har tipsat denna servern som en bra server att spela roleplay då jag tycker det är skit roligt!

Kort information om dig som  person: Jag är en kille på 16 år som tränar theater på fritiden och spenderar väldigt mycket tid vid datorn. Jag är aktiv nästintill 2 timmar+ om dagen. Det hade som sagt varit roligt att spela som en polis i Arnamide. 

Copyright © Arnamide Roleplay 2017-2018. All rights reserved by sMEK.

Important Information

Vid användning av denna sida samtycker du till våra Terms of Use.