Jump to content

Våra regler kan du hitta här!. Var god besök Downloads för att ta del av filer som kan förbättra din upplevelse.

Arnamide SwedishRP Mod -- Ladda ner här.

Sign in to follow this  
Aaberg

Pontus Aaberg

Recommended Posts

Namn på teamspeak/forum: Aaberg

Ålder: 17

Varför borde vi välja dig som bilhandlare? Ni borde välja mig till bilhandlare för att jag kan locka till mig många köpare och jag är väldigt bra på att prata. Jag är också väldigt aktiv på servern då jag spelar från att jag kommer hem tills att jag lägger mig, så servern kommer nästintill alltid ha en bilhandlare online.

Vad har du för tidigare egenskaper som Bilhandlare: Inga. Tittat på många streamers som är de dock så har lite tidigare erfarenheter.

Hur länge har du spelat FiveM: ungefär 6 veckor.

Vad har du för tidigare egenskaper inom Roleplay: Jag har spelat väldigt mycket garrys mod men även spelat mycket på andra RP servers.

Varför vill bu bli bilhandlare? Jag vill bli bilhandlare för att jag letar efter ett nytt jobb just nu. Och jag tycker att sälja bilar till andra personer är väldigt roligt och man får lära känna mycket nytt folk.

Kort information om dig som  person: Jag heter Pontus Aaberg och går andra året på Bygg, Jag ska utbilda mig till snickare. Eftersom att jag går bygg så är mina dagar väldigt lugna och korta så jag brukar sitta framför datorn från 14:00-23:00, När jag väll sitter vid datorn så spelar jag för det mesta på Arnamide. Annars på fritiden brukar de bli att man mest softar med sina vänner.

Din ansökan har blivit GODKÄND!.
Kontakta en admin för permissions.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Copyright © Arnamide Roleplay 2017-2018. All rights reserved by sMEK.

Important Information

Vid användning av denna sida samtycker du till våra Terms of Use.