Jump to content

Våra regler kan du hitta här!. Var god besök Downloads för att ta del av filer som kan förbättra din upplevelse.

Arnamide SwedishRP Mod -- Ladda ner här.

• Announcements

• sMEK

Namnändring   2018-01-12

Nu inför vi en ny viktig regel som vi vill att ni fixar så fort ni kan. Struntar man i detta kan man riskera avstängning tills det är fixat.
      Alla måste byta namn på Forumet/Teamspeak så att man heter samma på alla platser och du bör heta samma som du gör på steam.

Sneakypanda123

orkar inte mer

Recommended Posts

hej skulle köpa en bil då hade jag runt 26 000 allt ting gick bra men sedan då när jag deposita pengar för att gå plus igen så hade jag -96 575 och efter som jag harr denna skullden nu kommer jag inte kunna spela mer på eran server. Jag älskar eran server så jag undrar nu vad jag skall göra.  Har snackat med smek 5a05d7e331c29_IMG_22491.thumb.JPG.9b759b1525535871fdafc299e10803b2.JPG

Edited by Sneakypanda123

Så du depositade pengar för att gå plus, då uppstod en bugg och du gick så där mycket minus? förstår ej riktigt ^^

hej det är jag Sneakypanda123 som låg back 96 tusen och nu står det -1 men när jag trycker på f2 så står det fortfarande att jag har en skuld på -86 tusen skulle ass bra ifall ni kunde fixa det så jag kan spela på servern igen 

44 minutes ago, Sneakypanda123 said:

hej det är jag Sneakypanda123 som låg back 96 tusen och nu står det -1 men när jag trycker på f2 så står det fortfarande att jag har en skuld på -86 tusen skulle ass bra ifall ni kunde fixa det så jag kan spela på servern igen 

Du har nu 10000 på banken och 10000 i cash

Guest
This topic is now closed to further replies.

Copyright © Arnamide Roleplay 2017-2018. All rights reserved by sMEK.

Important Information

Vid användning av denna sida samtycker du till våra Terms of Use.