Jump to content

Våra regler kan du hitta här!. Var god besök Downloads för att ta del av filer som kan förbättra din upplevelse.

Arnamide SwedishRP Mod -- Ladda ner här.

• Announcements

• sMEK

Namnändring   2018-01-12

Nu inför vi en ny viktig regel som vi vill att ni fixar så fort ni kan. Struntar man i detta kan man riskera avstängning tills det är fixat.
      Alla måste byta namn på Forumet/Teamspeak så att man heter samma på alla platser och du bör heta samma som du gör på steam.

Sign in to follow this  
Shawky

bilförsäljare

Recommended Posts

Namn på teamspeak/forum: lays

Ålder:15 men mogen i betandet

Varför vi borde välja dig: för jag är en trevlig person och gillar att spela RP jag har tidigare egenskaper. Jag sålde bilar innan restart. och kunde beställa in bilar!

Vad har du för tidigare egenskaper som Bilhandlare: alla saker förutom hur man beställer bilar det hade jag inte tillgång till

Hur länge har du spelat FiveM:257 timmar på steam 

Vad har du för tidigare egenskaper inom Roleplay: alla saker ska vara som irl.

Varför vill bu bli bilhandlare?  för att jag spelar riktigt mycket och tyckte att det var roligt förut!

Varför borde vi vilja dig som bilhandlare? För jag är en trevlig person och hjälper till hela tiden när jag kan.

Kort information om dig som  person: 

Jag heter Lucas. Jag spelar väldigt mycket jag i skolan och när jag kommer hem spelar jag,  jag kan vara ute ibland med det händer inte ofta jag är ute.

jag bor i Västerås och går i skolan.

jag går inte på någon sport

Jag brukar komma in på serven ungefär 5 på kvällen när det är skola annars när det är helger så går jag in kl 10 ungefär!

Ha en trevlig dag!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Copyright © Arnamide Roleplay 2017-2018. All rights reserved by sMEK.

Important Information

Vid användning av denna sida samtycker du till våra Terms of Use.